Wie zijn jullie?
Bizzix is een groothandel in ICT producten, gespecialiseerd in after market producten zoals accu's en opladers welke geschikt zijn voor de MacBook. Wij staan ingeschreven bij de kamer van Koophandel onder nummer 51714604.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld binnen Nederland is morgen in huis. Voor België geldt het volgende: bestellingen worden elke werkdag verstuurd om 21:00 uur behalve op vrijdag. In het weekend versturen wij geen bestellingen, dus alle bestellingen die binnenkomen na de donderdag 21:00 uur worden op maandag verstuurd. Bizzix maakt voor verzending gebruik van de diensten van Bpost in België en PostNL voor Nederland.
Wat zijn de verzendkosten?
Alle genoemde prijzen in de webshop van Bizzix zijn inclusief BTW en verzendkosten. Er worden dus geen extra kosten in rekening gebracht voor bezorging naar een adres in Nederland of België.
Hoe kan ik een betaling doen via de website?
Er zijn vier methoden om direct veilig te betalen bij Bizzix: iDeal (Nederland), Mistercash/Bancontact (België), SofortBanking, PayPal en creditcard (Master/Visa). Voor PayPal en creditcardbetalingen wordt 3% toeslag bovenop het aankoopbedrag berekend. Naast directe betaling is het ook mogelijk om achteraf op rekening te betalen.
Kan ik een ander afleveradres opgeven?
Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten afleveren dan het adres waarop de bestelling wordt geplaatst. Als je gegevens invult bij het afrekenen kan zowel een factuuradres als een verzendadres opgeven.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het is mogelijk om je bestelling af te halen in Tilburg. Hiervoor verzoeken wij je per e-mail contact met ons op te nemen om daarvoor een afspraak te maken.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze klantenservice en voor al je vragen kun je ons direct bereiken via info@bizzix.nl bereiken. In de meeste gevallen wordt je vraag dezelfde dag nog beantwoord. Telefonisch kun je ons ook tijdens kantooruren bereiken op +31 (0)13 204 50 05.
Is het vervangen van een accu moeilijk?
In de meeste gevallen is het vervangen van een accu zeer eenvoudig. Bij veel MacBooks kan de oude accu losgeklikt worden en zet je de nieuwe accu eenvoudig terug. In andere gevallen kan het vervangen van de accu iets meer werk zijn en dien je de bodemplaat open te schroeven om de accu te kunnen vervangen.
Kan ik producten van Bizzix nog omruilen?
Als je een product hebt gekocht dat je terug wilt sturen naar Bizzix is dat geen enkel probleem. Neem contact op met ons via e-mail info@bizzix.nl en vermeld in de e-mail het ordernummer en om welke producten het gaat. In de regel krijg je dezelfde dag nog een mail met instructies gestuurd over hoe de zending het beste kan worden geretourneerd. Als een product foutief besteld is zorgt Bizzix voor een kosteloze omruilactie zodat je direct het juiste product krijgt toegestuurd. Indien de order geannuleerd wordt en er een credit moet plaatsvinden kan dit binnen 30 dagen na aankoop, de kosten voor het retourneren van een product zijn voor je eigen rekening. Gemiddeld ligt dit bedrag rond de €3. Bizzix betaalt de volledige order aan je terug inclusief de gemaakte verzendkosten om het product van Bizzix naar jouw adres te sturen.
Wat voor garantie krijg ik op de producten?
Voor alle artikelen die je bij Bizzix koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. De garantietermijn van een artikel kan teruggevonden worden op de productpagina bij de specificaties van het betreffende product. Bizzix verleent standaard 12 maanden fabrieksgarantie op het gehele productassortiment. Er is een uitzondering voor de batterijen van het merk Hesker, deze producten zijn voorzien van 24 maanden fabrieksgarantie. Als er binnen de garantietermijn een defect aan het product ontstaat dat niet toe te schrijven is aan nalatig of onjuist gebruik, kan een garantieverzoek gedaan worden via de klantenservice (info@bizzix.nl). In de meeste gevallen ontvang je binnnen 24 uur een reactie via e-mail met retourinstructies.